OPĆI UVJETI POSLOVANJA
OPĆE ODREDBE
Opći uvjeti poslovanja uređuju odnose između obrta KRISTINA, obrt za kozmetičko-pedikerske usluge, vl. Kristina Strniščak, Čakovec, Katarine Zrinski 4 (dalje u tekstu: Pružatelj usluga) i korisnika usluga (dalje u tekstu: Korisnik) kao i pravila korištenja usluga Pružatelja usluga.
KRISTINA, obrt za kozmetičko-pedikerske usluge, vl. Kristina Strniščak, upisan u obrtnom registru Upravnog odjela za gospodarstvo, poljoprivredu I turizam Međimurske županije, MBO: 97665193, OIB: 65177938195 sa sjedištem u Čakovcu, Katarine Zrinski 4.
Registrirane djelatnosti obrta su:
- kozmetički salon
- pedikerski salon
- djelatnost ostalog obrazovanja i poučavanja
organizacija sastanaka i sajmova
RADNO VRIJEME
Radno vrijeme Pružatelja usluga je ponedjeljkom, srijedom i petkom od 12.00- 19.00 sati, utorkom i četvrtkom od 8.00- 15.00 sati, te subotom od 8,00-12.00 sati. Pružatelj usluga može u svakom trenutku promijeniti navedeno radno vrijeme.
CIJENE I NAČIN PLAĆANJA
Cjenik usluga istaknut je u prostorijama i na web stranici Pružatelja usluga. Pružatelj usluga može odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini tretman/uslugu, grupu tretmana/usluga i/ili za sve tretmane/usluge. Pružatelj usluga ovlašten je promijeniti cijene usluga. Plaćanje usluga se vrši u prostorijama obrta (salonu) isključivo gotovinom te bezgotovinskim uplatama na žiro-račun obrta, u valuti euro.
POVRAT NOVCA
Pružatelj usluga ne izvršava povrat novca osim iz slijedećih razloga : UPIŠI KOJI BI TO BILI EVENTUALNO RAZLOZI AKO IH IMA
ZAKAZIVANJE TERMINA
Zakazivanje termina može se obaviti pozivom na telefonski broj 040/ 311 – 785 u radno vrijeme salona, putem e-maila kozmetickisalonkristina@gmail.com ili putem rezervacije termina/kontakt forme na web stranici salona. Korisnici su dužni unaprijed zakazati željeni termin kako bi tražena usluga i termin bio dostupan.
DOLAZAK NA ZAKAZANI TERMIN
Ukoliko Korisnik zakasni na zakazani termin više od 10 minuta, željeni tretman/uslugu nećemo biti u mogućnosti odraditi u cijelosti no isti će Korisniku biti naplaćen po punoj cijeni prema važećem cjeniku.
OTKAZIVANJE I NEDOLAZAK NA ZAKAZANI TERMIN
Ukoliko Korisnik nije u mogućnosti doći na zakazani termin dužan je obavijestiti Pružatelja usluga o tome najmanje 24 sata prije zakazanog termina u radno vrijeme salona kako bi isti termin mogli popuniti na vrijeme. Također, ako Korisnik ne otkaže na vrijeme zakazani termin, zakazani termin će se smatrati iskorištenim, a Korisniku će se prilikom idućeg dolaska i pružanja usluge naplatiti 50% cijene zakazanog termina na koji nije došao, prema važećem cjeniku.
USLUGE
Pružatelj usluga dužan je ponuđene usluge pružiti sukladno standardima salona te osigurati da se dogovoreni termin izvrši u skladu s istima. Usluge salona može pružati vlasnik obrta ili drugi djelatnik po izboru vlasnika. Svaki Korisnik se koristi uslugama Pružatelja usluga na vlastitu odgovornost te Pružatelj usluga, njegov vlasnik niti djelatnici ne odgovaraju za bilo kakve eventualne štetne događaje koje bi Korisnik svojim postupanjem pretrpio prilikom korištenja usluga.
POPRAVCI
Korisnik ima pravo na popravak pruženih usluga u propisanim rokovima i na propisani način. Popravak se obavlja osobnim dolaskom u prostorije Pružatelja usluga u roku od 7 dana za usluge manikure i pedikure te u roku od 3 dana za sve ostale pružene usluge. Naknadni popravci se ne vrše.
OSOBNE STVARI KORISNIKA
Svaki je Korisnik odgovoran za svoje osobne stvari koje unese u prostorije Pružatelja usluga te Pružatelj usluge, njegov vlasnik niti djelatnici ne odgovaraju za iste.
POKLON BONOVI
Poklon bonovi dostupni su u prostorijama Pružatelja usluga i mogu se platiti isključivo gotovinom, u eurima.
Poklon bon sadrži logo Pružatelja usluga, naziv usluga/e na koje se ostvaruje pravo ili uplaćeni iznos, datum početka valjanosti Poklon bona te kontakt putem kojega je moguće izvršiti narudžbu za predmetne usluge.
Poklon bon može se iskoristiti u roku od 3 mjeseca od datuma kupnje koji je naznačen na samom Poklon bonu te je protekom roka isti nevažeći i povrat novca nije moguć.
Realizacija Poklon bona je moguća samo uz fizičko predočenje istoga, s time da se Korisnik Poklon bona nije dužan identificirati. U slučaju da Korisnik usluge dođe na zakazani termin, a ne predoči Poklon bon, Korisnik je dužan platiti zakazanu uslugu.
Poklon bon ne glasi na ime te je stoga prenosiv. Prijenos se obavlja izručenjem Poklon bona, a novi Korisnik s prijenosom prava na Poklon bon stječe sva prava koje je imao prethodni Korisnik.
Poklon bon nije moguće zamijeniti za novac.
Poklon bon vrijedi 3 mjeseca od dana izdavanja te iz niti jednog razloga nije moguće produljiti predviđeni rok valjanosti Poklon bona.
Poklon bon mora se iskoristiti jednokratno za usluge na koje je Poklon bon izdan, osim za usluge koje su predviđene da se rade obročno (paketi usluga).
Povrat novca za kupljeni Poklon bon nije moguć, osim u slučaju da Pružatelj usluga nije u mogućnosti izvršiti svoju obvezu odnosno pružiti tražene usluge
Pružatelj usluga može odbiti Poklon bon ako utvrdi da je isti krivotvoren ili da je rok trajanja istekao ili da je Poklon bon tako uništen da je nemoguće utvrditi njegov sadržaj.
Poklon bon ne garantira Korisniku željeni termin, pa je Korisnik dužan na vrijeme osigurati termin za željenu uslugu na sljedeći način.
PAKETI TRETMANA
Korisnici usluga koji izvrše uplatu paketa određenih tretmana iz važećeg cjenika, dužni su iste iskoristiti u roku od 3 mjeseca od dana uplate. Nakon isteka gore navedenog roka nije moguć povrat novca kao ni iskoristivost preostalih tretmana, osim u slučaju predočenja dokaza o opravdanoj spriječenosti napr. liječničke potvrde (teške bolesti, uganuća, lomovi kostiju, hospitalizacija i sl.).
ZAVRŠNE ODREDBE
Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom donošenja i ostaju na snazi do donošenja novih/ izmijenjenih Općih uvjeta poslovanja. Pružatelj usluga zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti Opće uvjete poslovanja, bez prethodne obavijesti Korisnika usluga. Zakazivanjem termina Korisnik prihvaća uvjete i način poslovanja Pružatelja usluga utvrđene ovim Općim uvjetima poslovanja. Eventualne sporove između Pružatelja usluga i Korisnika usluga nastojat će se riješiti mirnim putem, a ako takvo rješenje nije moguće, nadležan je stvarnonadležni sud u Čakovcu.